niedziela, 7 kwietnia 2013

myśli

"Pewne zdarzenia dzieją się w naszym życiu po to, abyśmy mogli wrócić na prawdziwą drogę własnej Legendy" P. Coelho "Piąta Góra".
Przecież wszystko w życiu ma swój określony sens i nic nie dzieje się bez powodu, lecz właśnie zdarza się w jakimś celu. Dlaczego się wydarzyło? Bo tego chcieliśmy, bo o tym myśleliśmy.
Nasze myśli stają się naszym przeznaczeniem.

Ostatnio wszystko mam w panterkę. Apaszkę, buty, bluzkę, płaszcz, sweterek, nawet wiosenne baleriny...
Jak tylko pomyślałam, że chciałabym mieć jakiś ciuch w ten deseń, od razu wpadały mi w ręce ubrania we wzór pantery. Dziwne? Prawdziwe! W ten sposób moja garderoba pełna szaro-czarnych ubrań powiększyła się o warianty cętkowane.
Wczoraj również zakupiłam świetny długi sweter w ciapki pantery.

I tak jest ze wszystkim. Świadomie, czy też nie: wszystko, o czym pomyślimy, wcześniej, czy później, zamienia się w realną, namacalną  rzeczywistość. Myśli przybierają formę rzeczy.
To, o czym myśli się najintensywniej, to, na czym się koncentruje i skupia całą swoją uwagę - wnet pojawi się w życiu :)
Jakie to proste!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz